dinsdag 3 november 2009

'Scarecrow'


Ik ben een vogelverschrikker,

op een eenzaam stuk land,
op een onbekende planeet,

en het ergste is nog: er zijn geen vogels

waarom sta ik hier dan?

omdat het moet
,
omdat het kan?!

Ik denk dat er wel vogels zijn,

dat moet wel

het feit dat ik hier ben,
wijst erop dat er vogels zijn

de vogels zijn allemaal zwart

in deze gitzwarte wereld,
daarom zie ik ze niet,

maar als ik ze niet zie dan moet ik ze toch wel kunnen horen?

maar het enige wat ik hoor is mijn stem

Ik moet blijven praten,

want als ik ophoud met praten
dan horen de vogels mij niet meer

en dan ben ik geen vogelverschrikker meer.


-Kakashi-









http://www.youtube.com/watch?v=7fsoGIi-BmI&feature=PlayList&p=3C455CC1C6A7939E&playnext=1&playnext_from=PL&index=17

2 opmerkingen:

The Heero zei

Vogelverschrikkers dienen allang niet meer om vogels te verschrikken. Vogels zitten er tegenwoordig zelfs op.

Het is gewoon een oude traditie dat wordt voorgezet. Wel zonde van het stro en hout.

Game-Zone Recreation zei

Hey I was just swinging by because I noticed you liked anime. I was wondering if you've ever considered going to anime conventions or have been to any already? The reason I'm curious is because my organization throws anime and video game conventions and other events, so we're trying to get some feedback from people who like either one. If you answered yes to my question above (for wanting to go or have gone) then could you also let me know what makes you go to conventions, or if you haven't gone then what's making you want to go to one? Anyway, thank you for your time, hopefully I'll hear from you soon.