zaterdag 8 maart 2008

Hopeloos

Ik ben hopeloos
zo hopeloos
verliefd op jou

Ik ben hopeloos
hopeloos
verliefd

Ik ben hopeloos
hopeloos
verliefd op jou
elke keer
als ik jou weer zie

'k probeer je te ontwijken
het niet te laten lijken
niet te laten blijken
niet te gaan kijken.

'k probeer je te ontwijken
het niet te laten lijken
niet te laten blijken
dat ik van je houd.

elke keer als ik jou weer zie
ben ik hopeloos
hopeloos
verliefd

maar, elke keer als ik jou weer zie
ben ik hopeloos
hopeloos
verliefd.



'k kan wel naar je kijken,
met anderen vergelijken,
ik sta alleen te kijken,
maar ik moet niet zeiken,

Ik kan wel zingen van geluk
Want als ik niks probeer
Dan kan er ook niks stuk

maar, elke keer als ik jou weer zie
ben ik hopeloos
hopeloos
verliefd.

elke keer als ik jou weer zie
ben ik hopeloos
hopeloos
verliefd

kan ik beter zwijgen?
Zo kan ik je niet krijgen.
Wat moet ik doen?!
Laat me niet bezwijken.

Want, ik ben hopeloos
oh, zo hopeloos verliefd.



1 opmerking:

Anoniem zei

Niet slecht, niet slecht mijn beste Anton. Ik moet zeggen dat je dichttalenten aardig zijn. Keep up with the good work.